Використовуйте електронні сервіси від ДФС України

www 

Вижницька об’єднана державна податкова інспекція нагадує платникам про електронні сервіси, запроваджені Державною фіскальною службою України, які розміщені на офіційному веб-порталі відомства за посиланням sfs.gov.ua

 

Близько 40 наявних електронних сервісів дають можливість платникам отримувати послуги в електронному вигляді, заощаджуватисвій власний час та скоротити до мінімуму відвідування органів ДФС.

До прикладу, загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (http://zir. sfs.gov.ua) надає змогу отримати відповіді з Бази знань щодо застосування норм податкового, митного законодавства або з питань адміністрування єдиного внеску.

Через електронні сервіси «Дані Реєстру платників ПДВ» та «Анулювання реєстрації платника ПДВ» можна перевірити бізнес-партнерів щодо їх реєстрації платником ПДВ або анулювання реєстрації платника ПДВ.

Завдяки електронним сервісам «Інформація про РРО» та «Інформація про книги КОРО» громадяни, придбаваючи товар у магазині, за отриманим фіскальним чеком можуть перевірити інформацію щодо реєстрації в органах ДФС касового апарату, на якому продавцем товарів або послуг був роздрукований цей фіскальний чек.

Стати на облік в податковій інспекції упродовж одного дня після отримання відомостей із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців можна також завдяки електронному сервісу.

Неодноразово згадувалось про функціонуванняцілодобового сервісу «Пульс», на який можна звернутись з повідомленням про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС електронно або за телефоном (044) 284 00 07.

І це лише згадка про декілька електронних сервісів для платників та пересічних громадян.

Наразі робота ДФС України над удосконаленням діючих та впровадженням нових електронних сервісів триває, тому запрошуємо неодмінно ними скористатись безкоштовними послугами відомства.