Звіт про роботу із зверненнями громадян у Вижницькій районній державній адміністрації за 11 місяців 2015 року

Опубліковано: Понеділок, 07 грудня 2015, 19:57

Вижницька райдержадміністрація у своїй роботі зі зверненнями громадян керується Конституцією України, Законом України від 02.10.1996 р. №393 «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»

 

 

та Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року №348.

        На виконання пункту 1 Указу Президента України від 07.02.2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» робота Вижницької районної державної адміністрації спрямована на забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, створення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення, ведення систематичного аналізу та узагальнення звернень для виявлення причин, що породжують їх, та підвищення рівня правової освіти населення району.

За звітний період 2015 року до райдержадміністрації надійшло 811 зверненнь громадян проти 734 в минулому році, у тому числі 701 – письмове. 41 громадянин був прийнятий головою районної державної адміністрації та його заступниками на особистих прийомах.

Найбільше звернень надійшло від жителів:

 

- Берегометської с/р -98,

- Вижницької м/р – 76,

- Вашківецької   м/р - 66,

- Замостянської с/р – 59,

- Іспаської с/р – 57,

- Чорногузівської с/р -   43,

- Мигівської с/р – 34,

- Багнянської с/р – 33,

 

- Лукавецької с/р -30,

- Д.Шепітської с/р – 28,

- Мілієвської с/р – 27,

- Банилівської с/р – 26,

- Карапчівської с/р – 22,

- Виженської с/р – 18,

- Черешенської с/р – 14,

- Коритненської с/р – 12,

- Сл. Банилівської с/р ­- 4.

 

За звітній період від органів влади вищого рівня до районної державної адміністрації надійшло 365 звернень (2014 року 277), в тому числі від:

- Адміністрації Президента України – 3 звернення ;

- Кабінету Міністрів України – 312 звернень;

- Верховної Ради України – 2 звернення ;

- Обласної державної адміністрації - 48 звернень ;

За 11 місяців 2015 року до райдержадміністрації звернулося 521громадянин для отримання матеріальної допомоги, у тому числі 121 громадянин – з числа сімей мобілізованих військовослужбовців. Найбільш незахищеним верствам населення (одиноким громадянам похилого віку, багатодітним сім'ям, інвалідам війни та праці, переселенцям та сім’ям мобілізованих військовослужбовців) з районного бюджету виділено матеріальну допомогу в сумі 296,670 грн.

З метою забезпечення реалізації та гарантування прав на звернення у райдержадміністрації розроблені та затверджені графіки особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, у тому числі виїзні.

Згідно із затвердженим графіком головою райдержадміністрації                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          здійснено 2 виїзних прийоми та 5 - проведено заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації (на виконання підпункту 1 пункту 6 Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008).

За звітний період в райдержадміністрацію надійшло 69 заяв щодо вирішення земельних питань (2014 – 62 заяви).

Протягом 11 місяців до райдержадміністрації звернулося 142 - інваліди та пенсіонери, 23 - дітей війни, 86 - членів багатодітних сімей, одиноких матерів. Всі вони розглянуті головою райдержадміністрації і вирішені позитивно, про що заявників проінформовано письмово.

З метою виконання підпункту 9 пункту 1 Указу Президента України від 07.02.2009 №109/2008 в райдержадміністрації функціонує «гаряча» телефонна лінія «Запитай у влади» за участю голови райдержадміністрації, першого заступника та заступників голови, керівника апарату та керівників структурних підрозділів райдержадміністрації. Впродовж 11 місяців 2015 року лінією зв'язку скористались 3 громадян, у 2014 році – 2. Зокрема жителями району порушувалися питання призначення субсидій, виділення коштів на придбання палива, ремонту доріг, безкоштовної приватизації земельної ділянки тощо.

З усіх звернень, які надійшли письмово, вирішено позитивно 602, роз'яснено згідно із чинним законодавством – 412, знаходяться у стадії розгляду – 98.

Проведено 11 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян Вижницької районної державної адміністрації, на яких розглянуто 35 звернень. До роботи комісії залучалися голови місцевих рад та керівники служб, установ та організацій району.

        Питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2014 рік» заслухано на засіданні колегії районної державної адміністрації та колегії районної ради 19 червня 2015 року (розпорядження «Про затвердження рішення колегії районної державної адміністрації та колегії районної ради від 19 червня 2015 року «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2014 рік » від 20.03.2015р. №2).

У Вижнницькій районній державній адміністрації робота по вдосконаленню питань пов’язаних зі зверненнями громадян продовжується. Влада району створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Закону України від 02.10.1996р. № 393 «Про звернення громадян».