Інформація про роботу із зверненнями громадян у Вижницькій районній державній адміністрації за 9 місяців 2014 року

Опубліковано: П'ятниця, 03 жовтня 2014, 10:50
 zvernennia28   Як інформує відділ документообігу та контролю апарату районної державної адміністрації, впродовж 9 місяців 2014 року до райдержадміністрації надійшло 672 звернення громадян, що на 24 звернення більше, ніж за відповідний період минулого року.

Клопотання жителів району стосувались зокрема, питань надання матеріальної допомоги, земельних відносин, заміни опор ліній електропередач, неякісного електропостачання, виділення коштів на придбання палива, ремонту доріг, виплати дотації на ВРХ тощо.

Найбільше звернень надійшло від мешканців Берегомету, Чорногузів, Вижниці, Карапчева, Іспасу.

З метою забезпечення реалізації та гарантування прав на звернення у райдержадміністрації розроблені та затверджені графіки особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, у тому числі виїзні. Згідно із затвердженим графіком головою райдержадміністрації                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           здійснено 1 виїзний прийом, на якому побувало 2 громадян та 3 виїзні прийоми проведено заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації.

На особистому контролі голови районної державної адміністрації перебуває розгляд письмових звернень та забезпечується першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, членів сімей мобілізованих військовослужбовців. Протягом звітного періоду до райдержадміністрації звернулося 75 - інвалідів та пенсіонерів, 19 - дітей війни, 81-  членів багатодітних сімей, одиноких матерів. Всі вони розглянуті головою райдержадміністрації і вирішені позитивно, про що заявників проінформовано письмово..

Також в райдержадміністрації функціонує «гаряча» телефонна лінія «Запитай у влади» за участю голови райдержадміністрації, заступників голови, керівника апарату, начальників відділів та управлінь райдержадміністрації. За звітний період лінією зв'язку скористались 4 громадян.

Всі звернення, які надходять на «гарячу лінію» та в ході особистих прийомів перебувають на контролі голови районної державної адміністрації до остаточного їх вирішення.

Як інформує відділ документообігу та контролю апарату районної державної адміністрації, впродовж 9 місяців 2014 року до райдержадміністрації надійшло 672 звернення громадян, що на 24 звернення більше, ніж за відповідний період минулого року. Клопотання жителів району стосувались зокрема, питань надання матеріальної допомоги, земельних відносин, заміни опор ліній електропередач, неякісного електропостачання, виділення коштів на придбання палива, ремонту доріг, виплати дотації на ВРХ тощо.