Мікрогрант – це можливість масштабувати бізнес
Юлія Руснак маючи великий досвід роботи вихователем, а згодом і
керівником закладу дошкільної освіти, нещодавно розпочала власну справу –
відкрила центр розвитку «І де я» в с. Коровія Чернівецького району.
Проте потреби регіону потребують масштабування діяльності, а для цього
потрібно залучити додаткові кошти. У підприємниці вже є частина матеріально-
технічної бази, досвідчений керівник, кваліфікований персонал, облаштоване
приміщення, частина обладнання та база даних клієнтів.
На початку 2024 року Юлія Руснак скористалася грантом щоб розширити
діючий заклад. За кошти гранту закупила необхідну техніку, обладнання та
оплатила маркетингові послуги.
Сьогодні центр розвитку надає послуги денного догляду за дітьми,
організоване дозвілля для дітей і їх батьків. Зокрема, у закладі здійснюється
догляд та підготовка для дітей у віці від 2 до 6 років впродовж робочого дня.
Також є можливість розвивати навички та інтереси через гуртки, такі як
англійська мова, хореографія, сучасні танці, карате, панкратіон. Центр розвитку
здійснює підготовку до школи та заняття з логопедом.
За словами підприємниці проект спрямований на вирішення ряду
актуальних проблем у громаді, включаючи підтримку родин, розвиток талантів
дітей та жінок, сприяння розвитку спільноти та створення можливостей для
творчості та самовдосконалення.
Серед планів Юлії – реалізувати соціальний напрям надання послуг для
підтримки дітей та дружин військовослужбовців. Зокрема, розвивати свою
художню обдарованість та креативність через малювання, ліплення та інші
мистецькі заняття.
Прийом заявок за програмами «Власна справа» і «Грант для ветеранів та
їх подружжя» – продовжується!
Подати заявку можна через Дія.
Більше про грантові програми дізнавайтеся тут:
«Власна справа» https://is.gd/xBaklo
«Грант для ветеранів та їх подружжя» https://is.gd/jxqZ7j
У разі виникнення запитань фахівці служби зайнятості оперативно
допоможуть у Telegram-каналі онлайн-підтримки
https://t.me/+Ywd0Jm4NytkzNDcy або за номером телефону (0372) 95 02 11.