Управління ДМС у Чернівецькій області надає роз’яснення з міграційних питань
Найрізноманітніші запитання надходять від наших відвідувачів у коментарях до сторінок міграційної служби у мережі «Фейсбук» та на номер телефону «Гарячої лінії» УДМС у Чернівецькій області (0372) 55-04-61. Пропонуємо чергову добірку відповідей на найпоширеніші з них.
«Потрібно змінити режим оформлення закордонного паспорта. Чи можу я доплатити різницю між терміновим та нетерміновим паспортом, щоби отримати свій документ швидше?»
- Це можливо тільки за умови, якщо усі необхідні перевірки за зверненням заявника ще не завершені та не надано дозвіл на друк. Якщо дозвіл на персоналізацію паспорта надано, вплинути на терміни його виготовлення вже неможливо.
"Як я можу дізнатися, чи приїхав мій паспорт?"
- Стан оформлення документу можна самостійно перевірити на офіційному сайті ДМС: https://dmsu.gov.ua/services/docstate.html. У випадках, коли електронний сервіс повідомляє про помилку або видає статус: «Інформації не знайдено», заявник може звернутися на «Гарячу лінію» УДМС у Чернівецькій області на номер (0372) 55-04-61 або написати запит на поштову скриньку Управління: cv_zg@dmsu.gov.ua .
"Як я можу залишити пропозицію щодо покращення роботи міграційної служби?"
- На офіційному сайті ДМС України працює сервіс "Громадське опитування щодо якості послуг, які надаються ДМС". Ви можете скористатись зворотнім зв'язком і залишити свій коментар щодо роботи підрозділів УДМС у Чернівецькій області: https://dmsu.gov.ua/services/votes.html .
«Як перевірити стан готовності паспорта, якщо одночасно оформлялися ID-картка та закордонний паспорт в 14 років?»
- Обидва документи можна перевірити окремо по серії та номеру свідоцтва про народження особи.