Ветерани з інвалідністю: спілкуємось правильно
Працівники міграційної служби у своїй повсякденній роботі постійно
спілкуються з відвідувачами, що є ветеранами війни та отримали інвалідність
під час бойових дій. Комунікація з такими людьми вимагає знання певних
правил, яких варто дотримуватися не лише надавачам адміністративних послуг,
а й всім без винятку українцям:
- не слід без дозволу порушувати особистий простір людини з інвалідністю;
- перш ніж запропонувати допомогу, необхідно запитати, чи буде це зручно
співрозмовнику;
- звертаючись до людини з посткомоційним синдромом, яка погано чує, слід
говорити голосніше;
- для покращення комунікації з людьми з порушення мовної функції
запропонуйте їм ознайомитися з додатком TippyTalk. За його допомогою
невербальні люди та люди з вадами мовлення використовують графічні
підказки, надсилаючи їх через мобільний телефон.
- неприпустимі будь-які невербальні прояви жалю чи принизливі
висловлювання на кшталт: «Ах ти ж бідненький / бідненька!».
- Співчуття передбачає повагу до людини, що транслюється через щире
спілкування та надання дієвої допомоги зі згоди співрозмовника.
Більше інформації у «Довіднику безбар’єрності» за посиланням:
https://2cm.es/OU5p .
Управління ДМС у
Чернівецькій області